piątek, 27 czerwca 2014

Cześć kochani !
Dzisiaj będzie już wszystkim znany PROJEKT DENKO. W moim wykonaniu jest to pierwszy raz, mam nadzieję, że nie będzie najgorzej. Przedstawię Wam produkty które w ostatnim czasie zużyłam, opowiem o ich działaniu i postawie sobie pytanie czy kupię następne opakowanie.
Zapraszam do oglądania :


1. Żel pod prysznic ze składnikami balsamu do ciała LUKSJA - Care Pro Nourish + olej z pestek dyni 500 ml cena ok. 8 zł



Bardzo ładnie nawilża, skóra staje się po nim gładsza, w jakimś stopniu wygładzona no i fantastycznie pachnie. Jest to mój ulubieniec bez którego nie mogę wytrzymać. Gorąco polecam ; )


Czy kupię ten produkt jeszcze raz ? ZDECYDOWANIE TAK


2. Suchy szampon BATISTE Tropical 50 ml cena ok. 8 zł + przesyłka



Długo testowałam tego typu produkty i nigdy efekt nie był taki o jakim marzyłam, albo był dosłownie na paręnaście minut co nie było zadowalające. Opisywany przeze mnie suchy szampon jest fantastycznym rozwiązaniem w trudnych chwilach. Działa tak jak powinien, włosy po jego użyciu są wyraźnie odświeżone, miękkie i w jakimś stopniu zwiększają swoją objętość. Efekt utrzymuje się dość długo. Ma różne pojemności co również jest wielkim plusem bo można zabrać małą buteleczkę na jakiś wyjazd. Produkt wydajny.


Czy kupię ten produkt jeszcze raz ? ZDECYDOWANIE TAK


3. Puder stylizujący, dodający objętości włosom firmy SCHWARZKOPF Got2b POWDER'ful 10 g 
cena ok. 18 zł



To bardzo dziwny, a zarazem ciekawy kosmetyk. Jego konsystencja jest biała, lekko lepiąca, bardzo tępa, produkt bez zapachowy. Wtarty we włosy staje się niewidoczny, lecz faktycznie działa. W sekundę z przyklapniętych włosów można zrobić niezłą szopę. Warto jednak nie przesadzać z ilością pudru, ponieważ włosy mogą zrobić się dziwne w dotyku, jakby były brudne. Produkt bardzo wydajny. W mojej ocenie sprawdziłby się jeszcze lepiej na krótkich włosach.


Czy kupię ten produkt jeszcze raz ? MYŚLĘ, ŻE TAK


4. Żel na wypryski SYNERGEN ANTI-PICKEL GEL Rossmann 15 ml cena ok. 5,99 zł



Efekty są dość zadowalające, żel wysusza niedoskonałości i zmniejsza zaczerwienienia. Producent zwraca również uwagę na to, że aby pozbyć się nie przyjaciela jeszcze szybciej, produkt ten można nakładać parę razy w ciągu dnia. Nie polecam jednak aplikować go przed jakimś wyjściem gdyż po nałożeniu grubszej warstwy i zastygnięciu żel pozostawia ślady które nie do końca schludnie wyglądają.


Czy kupię ten produkt jeszcze raz ? JEŻELI NIE ZNAJDĘ NIC LEPSZEGO TO TAK


5. Woda toaletowa YVES ROCHER Evidence 100 ml cena 199 zł (często są jakieś promocje na ten produkt)



Wspaniały zapach, bardzo elegancki i dość intensywny. Utrzymuje się bardzo długo. Jest jednym z moich ulubionych zapachów który zawsze muszę mieć, dlatego zawsze kupuje te perfumy na zapas. Wszystkim serdecznie go polecam bo na prawdę na to zasługuje, wiele osób pyta mnie o ten zapach gdy tylko go poczują.


Czy kupię ten produkt jeszcze raz ? KUPUJE NA OKRĄGŁO


6. Spray do włosów termoochrona i objętość firmy MARION 130 ml cena ok. 7 zł



Nie rozumiem zachwytu wielu osób tym produktem ponieważ jak dla mnie jest bezwartościowy...
Producent pisze :

Nie zaobserwowałam jednak żadnych efektów, a byłam bardzo pozytywnie nastawiona do tego produktu, jednak wszystko się zmieniło....
Jedyny plus to bardzo ładny zapach który długo utrzymuje się na włosach.


Czy kupię ten produkt jeszcze raz ? NIE


7. Żel pod prysznic Joanna o zapachu białej i czarnej czekolady - słodka rozkosz 250 ml cena ok. 6 zł



Producent obiecuje, że żel będzie słodko i pięknie pachniał czekoladą i będzie nawilżał. Jednak w praktyce żel pachnie bardzo nieprzyjemnie, zapach ten jest chemiczny, wcale nie jest słodki i przyjemny. Nie zauważyłam również nawilżenia. Małą zaletą produktu jest jego aplikacja za pomocą pompki.


Czy kupię ten produkt jeszcze raz ? NIE






Mam nadzieję, że pomogłam Wam w jakiś sposób w wyborze powyższych produktów.
Zapraszam do komentowania ; )

xgabbi












23 komentarze:

  1. Puder stylizujacy chodzi za mna od jakiegos czasu. Mimo twojej oceny dalej nie jestem przekonaan co do jego wydajnosci. Kosztuje po prostu dużo i nie wiem czy opłaca sie tyle wydawac. A co do szamponu suchego bo akurat on mnie tutaj zainteresował, to hm.... nie są po nim włsoy przesuszone? I w jakich sytuacjach jest on przydatny bo raczej kazdy moze w domu umyc włosy, wiec co, na obozach czy jak ?

    Zapraszam do mnie : http://iwillnotdieyoung.blogspot.com

    Obserwuje, liczę na to samo :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, dużo też zależy od włosów, u mnie po prostu się sprawdza więc oceniam go ze swojej obiekcji. Moje włosy nie są przesuszone nic złego się z nimi nie dzieje, wyglądają tak jak wyglądać powinny. Są takie dni kiedy tak na prawdę nic nam się nie chcę i wtedy jest to przyjaciel który pomoże nam w doprowadzeniu się do jakiegoś stopnia przyzwoitości, jednak idealnie sprawdzi się też na jakieś obozy i wycieczki. Czasem dowiadujemy się o jakimś niespodziewanym wyjściu czy wizycie kogoś u nas parę minut przed wtedy również jest to dobre rozwiązanie...

      Usuń
  2. Ja chciałabym kupić jakiś suchy szampon :).Może skusze się na ten ,ale jakoś mam póki co obiekcje do tych suchych szamponów :/
    ✿http://www.dont-benormal.blogspot.com/✿

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja próbowałam wielu innych, bardziej dostępnych suchych szamponów, byłam nawet po ich stosowaniu zdania, że nic to nie daje i jest to wyrzucenie pieniędzy, jednak przełamałam się i skusiłam na ten powyżej i był to strzał w dziesiątkę ;))

      Usuń
  3. ten pierwszy żel jest świetny ;)

    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja używam tylko niezbędnych kosmetyków. Do włosów mam szampon i nie czuję potrzeby kupowania odżywek, masek czy czegoś w tym stylu ;)

    http://patrz-w-gore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. LUKSJA - Care Pro Nourish już wypróbowałam i jest świetny. ^^ Chętnie wypróbuję sprej do włosów. Ogólnie bardzo ciekawy Projekt Denko.
    Zapraszam ❤
    Emiliiempire.blogspot.com
    Kocie-slepia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. nie używałam żadnego z tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama używam suchego szamponu i jestem z niego bardzo zadowolona!
    Pozdrawiam.
    http://birginsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie miałam żadnych z tych kosmetyków :)
    ale fajny pomysł na post!

    Dziękuje za komentarz na moim blogu :*
    http://kateoffical.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie testuję suchy szampon z Batiste, póki co na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kocham tą Luksje!! ;) Jeden z lepszych żeli:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też polecam ten żel z Luksji:), co do suchych szamponów słyszałam,że po nich włosy wypadają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, pierwsze słyszę. Używając go raz na jakiś czas nie zauważyłam wypadania włosów, lecz kto wie ... Muszę o tym poczytać. Dziękuję za informację ; )

      Usuń
  12. Batiste uwielbiam :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo pomocny post! dzieki! :-) żel z Luksji bede musiała wypróbowac ;-)
    Może obserwacja? ja juz i licze na rewanz :)

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zakupy !

    Obserwuje róznież zapraszam do siebie ! :)
    http://vibrantlovely.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Sporo widziałam na blogach temat Denko :) Nie używałam żadnego z produktów, ale chętnie bym wypróbowała w końcu suchy szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też lubię ten suchy szampon :D Chociaż trochę bardziej lubię z Radicala :)

    Zapraszam: http://ciciaq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. http://urodamodajedzenie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń