piątek, 1 sierpnia 2014

HAUL kosmetyczny.

Witajcie ;)
Dzisiaj rozbudowany post z haulem kosmetycznym. Niedawno przyszła ostatnia paczka jaką zamówiłam, dlatego też post pojawia się z odstępem czasowym. Ostatnio zrobiłam na prawdę dużo zakupów dlatego też przygotujcie się również na haul ubraniowy ; )
A tymczasem przejdźmy do dzisiejszego tematu :

Na pierwszy ogień pójdą zakupy z internetowej drogerii kosmetykizameryki.pl ; ) Chciałabym Wam bardzo polecić zakupy na tej stronie ponieważ jest wiele świetnych produktów w na prawdę dobrej cenie i na pewno niższej od tych z drogerii stacjonarnej.Wybór kosmetyków wykracza również poza asortyment polskich drogerii. Następnym plusem jest również doskonałe zapakowanie zamówionych produktów, dzięki temu mamy pewność że dojdą do nas w nienaruszonym stanie. Zakupy na tej stronie robiłam wiele razy i nigdy się nie zawiodłam !

1. Lakier do paznokcie RIMMEL I Love Lasting Finish nr 405 Loafer Love For You cena 4,99 zł

2. Pędzel do cieni HAKURO H70 cena 14,90 zł

3. OLAY Total Effects Eye - krem pod oczy z korektorem cena 4,99

4. 5. MANHATTAN Clearface Facial Toner - Oczyszczający Antybakteryjny Tonik do twarzy cena 7,99
LINK

5. Puder ryżowy, ulepszona formuła PAESE cena 24,99 zł
LINK 





Drugą stroną na której robiłam zakupy jest drogeria ezebra.pl ;] Sklep godny polecenia. Asortyment godny uwagi, miła obsługa która nawet w razie nieoczekiwanej niedostępności przedmiotu już po wpłacie pieniędzy bez żadnego problemu kontaktuje się i proponuje dobre rozwiązania jak inny produkt za tą sumę lub na prawdę błyskawiczny zwrot pieniędzy na nasze konto. Gorąco polecam ich usługi ; )

1. Manhattan PRO MAT TOP COAT - preparat matujący lakiery cena 2,91 zł
LINK

2. ASTOR STIMULONG płynny tusz do kresek 090 czarny cena 18,08 zł
LINK - niestety produkt jest już chwilowo niedostępny w sklepie

3. LOREAL tusz z drobinkami Volume MILLION LASHES DIAMANTISSIME cena 21,77 zł

4. Intensywny lakier do paznokci ASTOR FASH'N STUDIO nr 134 cena 3,95 zł

5. LOREAL tusz MEGA VOLUME MISS MANGA czarny 27,70 zł

6. NYC błyszczyk, balsam nawilżająco-koloryzujący w kredce nr 483 Revived Berry cena 2,88 zł




Na allegro u użytkownika - leobert zakupiłam bardzo znany już wszystkim w świecie youtuba i bloga balsamik do ust EOS w moim wypadku jest to smak SWEET MINT. Od dawna chciałam go przetestować lecz cena wcale nie zachęcała... Udało mi się znaleźć na prawdę dobrą ofertę i zdecydowałam się wreszcie na zakup. Jest to świetny gadżet, ale zobaczymy jak jest z działaniem ; ) Cena 14,99 zł + przesyłka.
LINK


Niedawno również na allegro od użytkownika - friser_pl zakupiłam już drugą w mojej kolekcji szczotkę Tangle Teezer lecz tym razem w wersji compactowej przeznaczonej do torby. Produkt ten również jest bardzo sławny w świecie internetu i jest to na prawdę najlepsza szczotka jaką kiedykolwiek używałam.
Wielkim plusem jest jej świetne wykonanie i ogólny wygląd który zwraca na siebie uwagę. Cena 39,90 zł + przesyłka.
LINK





Pierwszy raz miałam styczność ze stroną mintishop.pl Na stronie tej jest na prawdę bardzo duży wybór dobrych i ciekawych kosmetyków. Ja postanowiłam powiększyć zestaw moich pędzli i zamówiłam dwa :

1. Pędzel do różu i brązera HAKURO H24 cena 25,90 zł
LINK

2. Pędzel do pudru HAKURO H55 cena 39,90 zł
LINK


Moje pierwsze wrażenia co do sklepu są dość mieszane... Bardzo długo czekałam na wysyłkę, chociaż pieniądze od dawna były na ich koncie, podejrzewam, że mają malutkie zamieszenie jeżeli o to chodzi, jednak po zapytaniu co z paczką i ponagleniu ich w tym samym dniu została ona wysłana. Nie chcę przekreślać go po pierwszej transakcji dlatego też pewnie jeszcze skorzystam z ich oferty ; )


Następna rzecz kupiona jest w drogerii stacjonarnej, a dokładnie w Rossmannie. Mowa o moim ulubionym zmywaczu do paznokci z firmy ISANA bez którego nie mogę się obejść. Wszystkim go polecam bo jest to niesamowity produkt który świetnie zmywa ale również ma dość przyjemny zapach a z tym trudno u większości zmywaczy ;)


Ostatnią już rzeczą zakupioną również w Rossmannie są łagodzące chusteczki oczyszczające do demakijażu z firmy Nivea. Nie jest to moje pierwsze opakowanie. Świetnie zmywają makijaż i odświeżają twarz. Plusem jest również bardzo przyjemny zapach.




To by było na tyle, jeśli chodzi o moje kosmetyczne zakupy. Mam nadzieję, że dotrwaliście do końca i może zainspirowałam Was do jakiegoś zakupu ; )


Jeżeli bylibyście zainteresowani testem któregoś z pokazanych wyżej przeze mnie produktów piszcie w komentarzach, a postaram się takowy wykonać.


Korzystając z okazji, że są WAKACJE chciałabym zaproponować Wam pewną wakacyjną akcję. Dokładnie chodzi mi o to, aby powysyłać sobie nawzajem pocztówki. Nie martwcie się tym, że nigdzie nie wyjeżdżacie, to również nie jest problem ponieważ możecie takową kartkę wysłać również ze swojego miasta z wakacyjnymi pozdrowieniami ;)
Co o tym myślicie ? 
(czekam na szybkie odpowiedzi w komentarzach)



Przypominam również, że możecie zadawać mi pytania, którym poświęcę któregoś posta. Aby zadać mi takie pytanie piszcie pod postem w komentarzach dane zapytania oraz na  asku ----> KLIK poprzedzone ''[p]'' aby było mi to łatwiej ogarnąć.    


  
xgabbi

36 komentarzy:

  1. Ten balsamik do ust EOS jest świetny =]
    Obserwuję zapraszam do mnie :)
    http://possible1246.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

  2. super produkty!


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Prowadzisz bardzo ciekawego bloga :)
    Dodajemy się do obserwowanych by być ze sobą na bieżąco ? :)

    moooneykills.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne produkty!
    Ja dawno nie kupowałam żadnych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie chciałabym kupić sobie jajeczko EOS :D
    Duże zakupy zrobiłaś :)

    nesssy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam zamiar za niedługo wybrać się na jakieś kosmetyczne zakupy ;)

    http://voanni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe produkty, może nawet wypróbuję! :)
    http://fortunatelytour.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kosmetyków nigdy za wiele ;D Koniecznie muszę kupić Tangle Teezer, kolejna pozytywna opinia. Zapraszam do mnie ;)
    http://voyageenambulance.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  9. Z opinia tangle teezer sie zgadzam sama mam "compact" i jest strasznie praktyczna. Daj znac czy balsam EOS jest warty swojej cenny bo juz od dluzszego czasu mysle o kupnie :)

    http://mylifestyleinspirations.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja już od dawna myślałam o tej szczotce. Chyba sobie wreszcie ją sprawię c:
    I balsam EOS też jest na pewno cudowny!
    Świetny post, ja raczej kupuję kosmetyki w normalnych sklepach.

    http://stay-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawe posty! :)
    http://julienne-waterhouse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku tyle się naczytałam o TT dobrego ze kupie sobie w najbliższym czasie! Świetne produkty, zazdro ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejku tyle się naczytałam o TT dobrego ze kupie sobie w najbliższym czasie! Świetne produkty, zazdro ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. marzą mi się pędzle z kobo :)

    obs=obs? zacznij, a na pewno się odwdzięczę :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety mam do czynienie tylko z pędzlami z HAKURO ; )

      Usuń
  15. Też mam ten zmywacz i szczotkę i uwielbiam! :) Cudny ten fioeltowy lakier!

    Na moim blogu SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM organizuję giveaway, w którym do wygrania jest crop top i shopper bag! Zapraszam i życzę miłego wieczoru :)

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  16. ile kosmetyków, poszalałaś. ;) ale tak to bywa przy zakupach internetowych. ;) mnie, osobiście, najbardziej spodobały się pędzle, bo sama takowych szukam, więc będę musiała się przyjrzeć bliżej ofercie. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, tylko się dodaje do tego koszyka i dodaję ....
      Bardzo polecam pędzle z HAKURO u mnie sprawdzają się doskonale i teraz nie wyobrażam sobie bez nich makijażu ; )
      Sklepy które wymieniłam u góry mają na prawdę świetny asortyment i obsługę, więc na pewno znajdziesz coś dla siebie ; )

      Usuń
  17. Ojej zaszalałaś ;3
    Zapraszam do siebie http://cukiereczekxoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczny kolor pierwszego lakieru! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja najbardziej chciałabym kupić sobie tą szczotkę, bo już wiele razy czytałam o niej pozytywne recenzje;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do zakupu bo na prawdę warto ! ; )

      Usuń
  20. zastanawiam się nad zakupem tangle teezer bo podobno warto!
    i esos-cudowny balsam do ust :)

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Też słyszałam o tej szczocie, ale nigdy nie uzywłam, bardzo chciałabym znależć idealny kobaltowy lakier ale jest ciężko!
    xoxo
    http://pandamone.blogspot.com/2014/08/goldeneye.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszyscy zachwycają się tą szczotką. Zastanawiam się nad jej kupnem ;)

    CO JA GADAM. KLAUDIA OGARNIJ SIE. ZBIERASZ NA LUSTRZENKĘ....

    okej...dobra, opanowałam się... nie moge jej kupić.... Trzeba zbierać hajs na aparat :3

    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne rzeczy kupiłaś.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne zakupy. Daj znać w nastepnych postach jak sprawdzają się pędzelki z HAKURO :)
    Pozdrawiam,M ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej !
    Masz bardzo ciekawy blog. Chciałam Cie zaprosić na mój blog. Jeśli tylko chcesz możemy dodać się do obserwowanych. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  26. Doskonałe rzeczy :)
    Świetny blog :*
    Zapraszam do siebie :
    http://dobieszowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo świetne kosmetyki :)
    http://julsono.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. marzę o tej szczotce już od dawna, ale jakoś ciągle nie mogę jej kupić.

    OdpowiedzUsuń