wtorek, 23 czerwca 2015

Dzień dobry po bardzo długiej przerwie ; ) 

Dla mnie na pewno dobry, ponieważ wakacje zbliżają się wielkimi krokami, a tym samym ja wracam o wiele bardziej do świata internetu.
Na dobry początek chciałabym wam przypomnieć o tym gdzie możecie mnie znaleźć, aby być bliżej tego co będzie się tu działo.


1. FANPAGE

Myślę, że to takie centrum '' dowodzenia '', znajdziecie tam informację z linkiem do nowych postów, pobieżne informacje o tym co dzieję się w danej chwili, dobrą muzykę. Zawarte są tam również linki do innych social mediów na które oczywiście serdecznie zapraszam.




2. INSTAGRAM

Prowadzę go bardzo regularnie, ciągle pojawiają się tam nowe zdjęcia, dlatego również regularnie warto tam zaglądać. Nie pogniewam się za obserwację aby być na bieżąco ze mną i z moimi zdjęciami ; )


KLIK - xgabbix


                                                                           
3. TWITTER

Ostatnio może troszkę mniej czasu mu poświęcałam, ale zamierzam to zmienić. Znajdują się tam moje przemyślenia jak i innych bardzo kreatywnych ludzi. Łatwo znaleźć tam też linki do zdjęć z instagrama które w danej chwili się pojawiły jak i postów



4. TUMBLR

Coś dobrego dla fanów inspiracji, ale zdecydowanie też idealnego na zabicie nudy. Wstawiam tam wiele ciekawych obrazków i zdjęć które myślę mają coś w sobie i warto je poprzeglądać w wolnej chwili, a może nawet i coś zreblogować jeżeli przypadnie wam do gustu.




5. ASK

Jeżeli macie jakieś sensowne pytania, które posiadają jakikolwiek sens, piszcie treść pytania oraz [p] chętnie odpowiem.



6. SNAPCHAT

Dodawajcie śmiało, chętnie dzięki temu zobaczę również i was ; )


xxgabuxx



Przygotujcie się na nowe posty i dużo nowości, mam nadzieję, że jeszcze o mnie pamiętacie.
Do napisania ... ; )



xgabbix


10 komentarzy:

  1. Przydatny post, zdjęcie świetne :D
    Powodzenia w dalszym blogowaniu i zapraszam do siebie!
    bizzlesbab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydatny post :) Korzystam z wielu tych aplikacji lub stron.


    ROZDANIE KLIK Zapraszam, wygrywają 2 osoby.

    OdpowiedzUsuń
  3. pomyslowo:)
    dodaj na snapie, jesli chcesz : xmaalw

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy post :)
    Jestem tutaj pierwszy raz i na pewno pozostanę na dłużej <3
    Obserwuje licze na to samo i zapraszam do siebie
    http://dominikax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. w takim razie czekam na nowości ;) http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Sociale są mega ważne. Ja nie potrafię za bardzo ogarnąć swojego Twittera, żeby żył, naprawdę nie potrafię :P Dopiero uczę się o co w tym chodzi. Twój Twitter jakoś lepiej żyje, zaobserwowałam sobie :D W ogóle strasznie mi się podoba poprzedni post w tematyce DIY, w końcu jak z mojego bloga można wywnioskować - to moja ulubiona :P Robię w tym kierunku bardzo wiele rzeczy, jest grupa blogerów DIY, fanpage, na którym pojawiają się treści z grupy, mój własny blog i jego fanpage, ło matko. Szukam paru osób, które część z tych moich projektów pomogą mi ogarnąć. Zawsze możesz się odezwać, jeśli Ciebie też to interesuje :)

    http://nevermind-factory.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  7. Przydatny post :) Bardzo ładny wygląd bloga! :D
    Obserwujemy? Daj znać u mnie ;)
    http://my-minnie-mouse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku, nigdy bym nie ogarnęła aż tylu portali społecznościowych! :D
    http://sophies-lifestyle-inspirations.blogspot.com/2015/07/wakacje.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Oooo świetne zdjęcie na końcu!
    http://marrie-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam kilka takich kont, ale nieczęsto ich używam. :) Jednak możesz mnie dodać na snapchacie: sitekann
    Pozdrawiam!
    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń